Welkom op mijn blog MaritPearl

Leuk dat je een kijkje neemt op mijn persoonlijke blog Maritpearl hier kun je lezen over voeding en lifestyle onderwerpen.  

De naam Maritpearl is eigenlijks heel simpel mijn naam Maritheeft als betekenis parel.

Wie ben ik

Marit. 22jaar. Student: Voeding en Diëtetiek 

Fotograferen is één van mijn grootste hobby’s het is zo leuk om mijn creativiteit te gebruiken om zo het perfecte plaatje te schieten. Alle foto’s op deze blog zijn zelfgemaakt, anders is dit vermeld.

Vind je het leuk om mijn artikelen te lezen volg mij gerust vind ik leuk en leer ik andere blogs kennen. 

Veel leesplezier! 

MaritPearl

 

 

Geef een reactie

