#Drie dagen ijsvrij

De afgelopen dagen waren in het teken van ‘code rood’ het weerbericht in het noorden van het land. Het begon maandag al een stuk kouder te worden in vergelijking met december. Op dinsdag was het op sommige plaatsen al zo glad dat er geschaatst kon worden op de straat. De scholen werden gesloten en de eerste ijsvrije dag was een feit. De dagen daarna werd het weer niet beter en wie ben ik om niet even mijn schaatsen aan te trekken en een rondje te proberen over de straat. Heel bijzonder om gewoon in je achtertuin te kunnen schaatsen, ik vermaakte mij prima met deze vrije dagen. Helaas komt aan alle pret een einde donderdag begon het te dooien. Oh serieus mijn kat vond het ijs ook zo leuk ze gleed uit over het ijs een blooper filmpje werd een feit.

#Drie ijsvrije dagen

Ijsvrij

Marit P e a r l

2 gedachten over “#Drie dagen ijsvrij

Geef een reactie

