#Poffertjes & Pannenkoeken

Vandaag heb poffertjes gebakken er was pannenkoekenbeslag over van gister. Normaal gesproken bak ik nooit poffertjes, maar ik bedacht mij opeens dat we thuis een special poffertjes pan hebben. Waarom ook niet even gebruiken. Het ziet er wel erg leuk uit! Daarnaast heb ik 2 lekker vullingen voor op je pannenkoek.

Variatietip 1: Gekarameliseerd banaan

Ingrediënten:

1 banaan

klontje boter

theelepeltje kaneel en suiker

Bereiding

Snij de banaan ik plakjes. Verwarm de pan en laat het klontje boter smelten.

Doe je banaan ik de pan met daarbij de suiker en de kaneel.

Spatel alles door elkaar zodat de banaan gekarameliseerd wordt.

Let op niet te hoog vuur het is binnen +/- 3 minuten klaar.

De vulling voor je pannenkoek is klaar en kan geserveerd worden met wat poedersuiker of slagroom

Enjoy!

Variatietip 2: appel kaneel pannenkoek

Snij hele dunnen plakjes appel en leg deze op de pannenkoek zodat het in de pannenkoek gebakken wordt.

Serveer het met wat kaneel.

Simpel & lekker

Geef een reactie

