#Recept:Wraps mijn favoriet!

Vandaag ben ik thuis druk bezig met mijn studie, over een paar weken tentamen dus dit gaat ook gewoon door. Ondertussen maak ik vaak wel foto’s van met eten en drinken en zet deze op instagram. De laatste tijd is het zo dat ik altijd als mijn eten klaar is ik gauw naar de juiste plaats loop voor voldoende licht en er een foto van moet maken. Thuis kijken ze mij wel eens vreemd aan haha tja ik vind het gewoon leuk en wil het met andere delen.

Vandaag maakte ik voor mijn lunch wraps, waar ik echt dol op ben. Het leuke van wrap is dat je er mee  mee kunt variëren. Als ik laat thuis kom van school en niet mee eet. Neem ik vaak wraps mee voor onderweg. De smaak combinatie vind ik persoonlijk erg leuker. Ik kan mij voorstellen dat de oude kaas wel wat overheersend kan zijn dan zou kunnen kiezen voor jonge kaas.

Ingrediënten

Pittige hummus

Komkommer

Gerookte kip

Oude raspte kaas

Cherrytomaatjes

Hoe maak je deze lekker wrap

  1. besmeer de wrap met hummus voor in het midden.
  2. Strooi de oude geraspte kaas over de hummus
  3. Snij de cherrytomaatjes,komkommer en gerookte kip in kleine stukjes en verdeel dit in het midden van de wrap.
  4. Rol de wrap op en klaar!

    Wat is jouw favoriete wrap? laat het mij weten 😉

Geef een reactie

