#Mijn interieur de afgelopen jaren

Aankomende dagen wordt het steeds kouder als we de weersvoorspellingen kunnen geloven. Winterweer met regen en sneeuw brr nou ben ik echt geen wintermens. Ik ben echt een koukleum en heb het altijd koud. Als ik dan in de kou sta te wachten op de bus sta ik de trillen terwijl het lijkt alsof niemand hier last van de kou heeft en ik kan gewoon niet stil staan. De winter heeft zijn voordelen denk aan schaatsen, sneeuw en mooie beelden om te fotograferen. Of gezellig samen binnen zitten bij de kachel, spelletjes spelen met warme chocolade melk. De nadelen voor mij zijn echt de kou en vogels in je handen oh dat vind ik zo vreselijk.

In de winter vind ik het leuk om ook bezig te zijn met het interieur. Tegenwoordig is er veel inspiratie door woontijdschriften, bloggers en sites die te laatste trend vertellen. Ik zelf vind het vooral belangrijk om een eigen stijl te creëren dat bij mij past. De afgelopen jaren is mijn interieurstijl steeds verander. Ik geef je een korte impressie over mijn interieurstijl de afgelopen jaren.

14 jaar was ik nog al van de kleuren blauw/groen de primaire kleuren

16 jaar op dit moment had ik mijn kleurrijke kamer wel gehad en wilde ik meer rust. Ik koos ervoor om alle muren krijtwit (krijtwit is met grijs erdoorheen)te verven. Ik vond  de barok stijl helemaal geweldig. De kleuren waren voornamelijk roze/zwart/zilver en wit.

18 jaar door mijn studie interieuradviseur is mijn smaak ook erg verandert. Dit komt doordat je steeds bezig bent met zoeken naar nieuwe trends en stijlen waardoor ik geïnspireerd raakte en mijn kamer ook anders wilde. Deze keer was de aanpassing niet heel groot ik verfde één wand  in de kleur ‘kiezel’ van de collectie Histor verf. Mijn zwarte spiegel werd ook in deze kleur geverfd. Voor de andere muur koos ik voor kleur: ‘Zeldzaam'(dit is een hele lichte pastelroze kleur) ook van Histor. Als ik de stijl zou moeten omschrijven is het romantisch landelijk met houten accessoires.

21 jaar Nu weet ik zeker wat ik in mijn woning wil. Raaraaa wat wordt het denken jullie? …Scandinavisch! De stijl met de mooie materialen: hout/ijzer/ warme stoffen en veel sfeer lichte kleuren. Ja dat is wat ik wil en ik kan eigenlijk niet wachten tot ik mijn eigen huisje heb. Zo leuk om alles na eigen wens in te richten. Nog even geduld hebben ..ik droom op dit moment nog even verder en laat mij ondertussen volop inspireren.

Wat is jou favoriete woonstijl?

 

Geef een reactie

