Review: Clinique dramatically different moisturizing cream

Ik denk dat de meesten het merk wel kennen: Clinique een heel mooi merk dat ook nog eens parfumvrij is. Meer dan twee jaar gelden had ik een gezichtcrème gebruikt waar ik dus absoluut niet tegen kon. Ik liep ongeveer een week met een geïrriteerde rode huid vreselijk. Dit had ik helaas ook met andere producten gehad die prikken in het gezicht. Op een gegeven moment had ik het gehad met al die producten waar parfum in zit. Het werk gewoon voor mijn gezicht niet. Toen kwam ik bij de producten van Clinique.

De producten van Clinique gebruik ik nu meer dan een jaar en ik ben er erg positief over. Vandaag een review over de Clinique dramatically differnt moisturzing cream!

image

Voor een droge huid kies ik voor Clinique dramatically different moisturizing cream. Deze crème is geel van kleur en is voor huidtype 1 dit staat voor een zeer droge tot droge huid of voor zwakke en geïrriteerde huid. Ik ben heel erg tevreden over deze crème en gebruik het elke dag. Het is een rijkere crème dan de moisture surge extended thirst relief en voed de huid ook meer. Vooral na het douchen is mijn huid heel droog en rood dan gebruik ik deze crème altijd, zodat het goed de huid voed.

Ik merk dat ik van deze producten geen huidproblemen krijg en van andere producten vaak wel. Het is wel een product dat ik aanraad voor personen met een droge of geïrriteerde huid. Het kost wel wat meer dan een normale dagcrème, maar als je niet tegen producten kunt met parfum dat zou ik zeker ervoor over hebben. Liever een goede crème die wat duurder is dan een goedkope crème die huidproblemen geeft. Ik kocht deze bij Douglas 50ml voor € 24,95 en ik kan er wel 3 a 4 maanden mee toe.

Ga jij de Clinique dramatically different moisturizing gebruiken?

5 gedachten over “Review: Clinique dramatically different moisturizing cream

  1. […] In het artikel [Lifestyle] ‘Wishlist June’ schreef ik al dat ik Clinique gezichtsverzorging op mijn lijstje stond. Ik gebruik alleen maar Clinique producten omdat deze mij garanderen dat ik geen allergische reacties krijg (parfumallergie) goedkoper producten werken helaas niet. Deze producten zijn best duur maar ik kocht ze deze keer met korting! Daarnaast kocht ik een gezichtsverzorging die ik nog niet eerder geprobeerd heb namelijk de Clinique superdefense moisture in een groen potje. Hier ben ik heel benieuwd naar en zal ik binnenkort ook gaan reviewen. De review over de Clinique dramatically different moisturizing kun je hier lezen Review: Clinique dramatically different moisturizing cream […]

    Like

Geef een reactie

