#Recept 3: Wraps met brie

Goodmorning!

Vandaag heb ik weer en lekker vulling voor je wrap, als je het nog niet door had ik ben namelijk echt dol op wraps eten. Ik neem ze vaak meer naar college of voor onderweg. Vandaag maak ik een wraps met brie. De meeste ingrediënten heeft iedereen wel in huis. Anders kun je altijd nog variëren met andere producten. Vervang de gerookte kip voor tonijn. De brie voor gewone kaas ,zo bedenk je al gauw nieuwe combinaties.

Ik beleg de wrap altijd in het midden in de lengte zo hoef je niet heel veel ingrediënten te gebruiken en kun je het nog makkelijk oprollen. Aan één kant vouw je het dicht zodat het er natuurlijk niet uitvalt. Heel simpel en snel! Eetsmakkelijk

Ingrediënten: brie – komkommer – cherrytomaat – gerookte kip

image

 

Geef een reactie

