#Bloggen mijn ervaring nu

Ik ben iets langer dan twee weken aan het bloggen en ik vind het echt super leuk om naast mijn studie Voeding en Diëtetiek te doen. Wat is er dan zo leuk aan: Het lezen van andere blog, iedereen schrijf over zijn eigen interesse en passies en dat leuk om te zien en te lezen.

In het begin dacht ik van mm.. is bloggen wel wat voor mij ik schrijf haast nooit, ja alleen voor mijn studie.  Maar toen dacht ik van ach ik probeer het gewoon een Nieuwjaar dus nieuwe dingen proberen!

Het is een goede manier om beter te leren schrijven, mijn hobby’s te kunnen combineren: voeding/sport/fotografie en nog zo veel meer. Nu ben ik heel enthousiast geworden en ga ik vrolijk verder met bloggen. Misschien dat ik later zelf nog een eigen website wil, maar daar zal ik mij nog in moeten verdiepen hoe dat werk? Dit was een kort berichtje helaas nog een week tentamens en dan weer meer tijd voor leuke artikelen

IMG_6383.JPG
Deze foto moest ik gewoon delen mijn crazy kat is soms een beetje apart;) eigen foto: gemaakt met canon 50mm

 

2 gedachtes over “#Bloggen mijn ervaring nu

Geef een reactie

