Recept: Ruitjes Havermout koekjes

Goodmorning
Tussen het studeren door maakte ik hele simpele lekkere havermout koekjes. De muesli repen uit de winkel vind ik persoonlijk niet lekker en zitten bomvol suikers en leveren weinig aan gezonde voedingstoffen. Nu vind ik het super leuk om koekjes en taarten te bakken en veel nieuwe dingen uitproberen. Vandaag de havermoutkoekjes waar heel veel verschillende recepten van zijn.
image
Ingrediënten: 50 g havermout  – 2 eetlepels honing  – 1 banaan – variatie walnoten/pure chocolade

Beschrijving

Verwarm de oven op 180 graden
Snij de banaan ik stukjes en prak dit met een vork.
Maak de walnoten en chocolade fijn zodat het kleine stukjes worden.
Mix de havermout en honing er doorheen.
Leg bakpapier op het bakblik en maak de koekjes in de vorm die je wilt.
Ik maakte gebruik van een mes om alles goed aan te drukken en in een vorm te krijgen.
image

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Bak het geheel +/- 15 minuten af op 180 graden
Enjoy!

Geef een reactie

