Review: Do-It-Al BB cream

Goodmorning! 

Afgelopen week kwam mijn bestelling van h&m binnen en had ik wat leuke artikelen gekocht. Vandaag een review over de BB cream van h&m. Van mijzelf heb ik erg dun haar dat super snel beschadigd. Vooral ik de winter is het best lastig om het goed te verzorgen vaak wordt het ook nog snel statisch heel vervelend. Ik heb de afgelopen jaren als best veel producten geprobeerd van olie tot spray wat al vaak mijn haar weer vet maakt.

Nu was ik afgelopen week aan het online shoppen bij h&m en zag ik een BB cream voor je haar. Ik was heel erg benieuwd hoe dit product werkt en wat het resultaat. Lees mee.

Verpakking
Het ziet er op het eerste gezicht wel mysteries uit de donkere kleuren zijn wel erg leuk weer eens wat anders.
image

Geur
De geur van deze cream vindt ik erg lekker het is fris en bloemig

Hoe gebruik je het
Allereerst waste ik mij haar met shampoo en maakt mijn haar handdoek droog. Vervolgens deed ik de cream op mijn had en verdeelde het goed over mijn haar vooral in de punten, deze zijn bij mij vaak droog en kwetsbaar.
image
Ik liet het inwerken en verdeelde het verder door het te kammen. Daarna kun je het droge door het te föhnen of laten drogen. Ik zelf laat mijn haar altijd opdrogen als ik het wel föhn beschadigd het nog sneller en dat wil ik liever niet. Na dat ik deze BB cream gebruik had merkte ik dat mijn haar heel zacht aanvoelden. Deze cream is een goede aanvulling voor je haarverzorging en voed het haar ook heel fijn. Ik ben heel positief over dit product en zal het deze winter nog vaak als aanvulling gebruiken.

Ik merk dat mijn haar veel zacht is geworden en het voed het haar ook heel fijn. Ik ben wel positief over dit product en zal het zeker vaker gebruiken om mijn haar in de winter beter te kunnen beschermen.

Volg je mij al op instagram

4 gedachtes over “Review: Do-It-Al BB cream

Geef een reactie

