#Week impressie

Hello it’s me.. Het was een paar dagen rustig op mijn blog. Afgelopen week zoveel deadlines en een tentamens. Nu eindelijk weer tijd om te schrijven waar ik echt weer zin aan heb. Vandaag een impressie wat ik de afgelopen dagen heb gedaan en wat ik nog ga doen.

Maandag
Het was mijn laatste dag voor mijn tentamen. De laatste pagina’s gelezen en daarna ben ik wat anders gaan doen. Ik kon mij gewoon niet meer concentreren.

Dinsdag
Mijn wekker ging zo vroeg om kwart over 5. Het tentamen was om half 9 ’s ochtends ah fijn. Nu is het geen probleem als je in de studentenstad woont. Maar ik woon niet in mijn studentenstad en was het bijna 2 uur reizen met trein en bus. Gelukkig ben ik dit gewent en met wat muziek vermaak ik mij prima.

Na het tentamen ging ik met een klasgenoot nog even shoppen en wat drinken bij Hema. De ijskoffie is echt één van mijn favorieten.

image

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Woensdag
Een relax dagje en ging ik naar de Jamin! Altijd als ik daar binnen stap moet ik iets nieuwe proberen en natuurlijk ook even wat snoep scheppen.
image
Donderdag
Vandaag begon ik de dag met sporten wat ik een tijdje links heb laten liggen. Ik was te druk met andere dingen maar heb het wel gemist. Ik sportte namelijk voorheen wel 4 a 5 per week en dat wil ik nu weer op gaan pakken. Daarnaast ben ik bezig met fotograferen voor mijn blog en mijn instagram. Ik zit al een tijdje te denken om een nieuwe zoomlens en een filter voor mijn camera aan te schaffen. Nu nog even er goed in verdiepen, maar ik ben er wel over uit dat het een polarisatiefilter wordt deze geeft namelijk hele mooie effect. Oh daar wordt ik echt enthousiast van om weer mooie plaatjes te schieten.

Vrijdag
Morgen ben ik nog een dagje vrij! Ik ben van plan om even de stad in te gaan en ’s middags sta ik in de keuken een Carrot cake te bakken voor mijn verjaardag die ik zaterdag vier. Het recept komt nog op mijn blog te staan.

Volg jij mij al op instagram.

Maritpearl

2 gedachtes over “#Week impressie

Geef een reactie

