#Week impressie 2

Vandaag weer een week impressie! Ik vind het leuk om jullie een kijkje te geven in mijn weekplanning,ook bij andere is het leuk om te zien waar zij zich mee bezig houden. Mijn dagen zijn niet altijd even interessant maar hé dat heeft iedereen lijkt mij wel. Lees mee wat ik deze week beleefd heb en wat er nog op de planning staat.

Zondag
Vandaag was ik jarig! oh neee ik word oud 22 jaar. Het grappig is dat ik altijd jonger wordt geschat iets met een babyface grapje, dat zei iemand uit mijn klas dat ze dacht ik jonger was.. Tja ik maak mij er niet druk om het is maar een getal.
Zaterdagavond heb ik het gevierd met eigen bakken taart, lekker hapjes. Ja het was een gezellige avond.
image

Maandag
De nieuwe periode van blok 3 is begonnen fijn! Het is weer tijd om aan de studie te beginnen en nieuwe onderwerpen leren. Ik maakte een foto van deze amaryllis, deze staat al sinds december en bloeit nog steeds. Hier word ik weer vrolijk van.image

Dinsdag
Naast mijn studie die ik volg, doe ik daarnaast ook een keuzemodel. Deze volg je één periode en kan een taal zijn of heel iets ander. Nu dat ik het geluk dat er nog een plaats vrij was bij fotografie! Waar ik in mijn vrije tijd al veel mee bezig ben. Het leuke is dat ik er nu les in krijg ik ben benieuwen wat voor leuke inspirerende technieken ik ga leren.

Woensdag
Vandaag werk ik thuis aan mijn studie. Voor één uurtje college ga ik nooit naar school, zo zonde van mijn tijd (ja 1,5 uur reizen) als ik het thuis kan lezen.

Oh ik heb trouwens iets super leuks gevonden om kleine producten de fotograferen namelijk een mini fotostudie. Ik zag het op bol.com en heb deze besteld. Ik maakte altijd gebruik van een witte tafel of wit papier, maar vaak had ik problemen met het juiste licht of schaduw. Ik ben heel erg benieuw hoe het gaat werken en ik zou er later nog wat meer overschrijven. Deze foto hieronder is gemaakt in deze fotostudie ik wilde iets proberen met een spiegel.
image

Donderdag
Vanochtend begon ik de dag met sporten eerste cardio daarna krachttraining en ik moet zeggen het is weer even wennen, lange tijd niet gesport. Dit kwam door mijn knie die door trampoline springen geblesseerd is geraakt. Voor de rest werk ik vandaag thuis aan mijn studie en bedenk ik nieuwe onderwerpen om over de bloggen.

image

Vrijdag
Morgen begin ik de dag met sporten. Daarna ga ik zoveel mogelijk opdrachten die volgende week af moeten nu alvast maken. Ik wil namelijk in het weekend lekker vrij zijn en op pad met de camera.

Wil je meer foto’s zien volg mij op instagram maritpearl

 

Geef een reactie

