#Hartendiefjes

Goedemorgen!

Vandaag een klein artikel over een leuk cadeautje dat ik gekregen heb voor mijn verjaardag. Morgen ga ik deze ook uitproberen. Hoe leuk is dit! deze pot is gevuld met de basis ingrediënten voor het maken van brownies.
image
Ik vind het een heel mooi idee, leuke kleuren en het heeft ook veel meer dan een kartonnen doosje voor brownies. Op het etiket staat ‘Ik smelt gewoon‘& onder aan staat Triple chocolade brownies.
image
Als je de pot open maakt zie je gelijk de chocolade liggen dat straks door brownies te proeven is. Het enige wat er nog toegevoegd moet worden is water en olie. Daarna kun je het beslag op een bakplaat leggen en kan het de oven in. Super leuk om iemand te geven. Deze komt bij de Xenos weg, er zijn nog veel meer varianten van waaronder: oogappeltje, kletskoekje en deugnietjes. Binnenkort het vervolg van de brownies hoe ik ze maak en wat ik er van vind. Deze bakmixen variëren in prijs van 3,99 en 5,99 verkrijgbaar bij Xenos.

Fijn weekend!

Maritpearl

Geef een reactie

