#Hartendiefjes Brownies

Happy chocolate day! ❤

Gisteren vertelde ik over de Hartendiefjes brownies in deze leuke pot. Het is vandaag Valentijnsdag! Ik persoonlijk heb daar niks mee, maar vind het wel leuk om brownies te maken en veel chocolade te eten.Vandaag het eind resultaat. Wat vond ik er van en smaken ze ook goed?

Allereerst de ingrediënten op het etiket, ik kijk altijd op het etiket van producten nu ben ik zelf niet van al teveel E-nummer en anderen dingen die er in verwerkt zijn.
image
Als je de pot open maakt zie je deze mini chocolaatjes gelijk. Lekker. Wat ik eerst deed was alles in een kom vervolgens is het een kwestie van 100 ml water toevoegen en 75 ml olijfolie en dan goed door elkaar roeren ongeveer 3 minuten.

Vervolgens doe je bakpapier in een ovenschaal of bakplaat (afmeting ongeveer 25 x 17 cm) Giet het beslag nu over het bakpapier en verspreid dit gelijkmatig. Deze brownies kunnen dan voor 60 a 70 minuten in de oven.
image
Laat ze daarna afkoelen voordat je ze van het bakpapier afhaalt. Snij ze nu in stukken of in een leuk vormpje.Eet smakelijk!

Wat vond ik er van?
De smaak was op zich wel toe doen, maar ik heb eerlijk gezegd wel qua smaak lekkerder brownies gehad. Wat ik vooral jammer vond was dat de chocolade helemaal was gesmolten en er geen stukjes chocolade meer in de brownie zat, wat ik persoonlijk wel leuker vind. Voor de rest is heel gemakkelijk en je bent binnen 10 minuten klaar.
imageIMG_7122

 

Maritpearl

 

Geef een reactie

