#11 persoonlijke dingen over mij

Vandaag eens een heel ander artikel vandaag beschrijf ik 11 persoonlijke dingen die met mij te maken hebben. Waar houd ik mij mee bezig, waar wordt ik vrolijk van. Ik schrijf meestal over de dingen die ik interessant vind en niet over mijzelf, daarom lijkt het mij leuk om voor de verandering eens een persoonlijk artikel te schrijven. Ik ben ook nog maar sinds kort aan het bloggen vandaar nu wat meer over mijzelf. 

1. Bloggen: ik ben in januari begonnen met bloggen. Vooral om mijn creativiteit, fotografie en verhalen met andere te delen. Daarnaast wilde ik een nieuwe uitdaging iets naast mijn studie en ik vind het nog steeds leuk om hier mee bezig te zijn.

2. Fotograferen: Misschien hadden jullie het al door, maar deze kan gewoon niet missen in mijn lijstje. Fotograferen dat ben ik echt, ik begon op een leeftijd van 12 jaar toen kreeg ik op mijn verjaardag mijn eerste digitale camera. Daarna is mijn interesse hier in alleen maar gegroeid waarna ik op een leeftijd van 18 jaar eindelijk mijn eerste spiegelreflexcamera kocht.

3. Katten: Ik ben altijd opgegroeid met katten om mij heen, ook mijn lievelingsdier. Ik zal altijd een huisdier in mijn woning willen anders heb ik het idee dat ik iets mis. Mijn kat Pebbles is nu 3,5 jaar oud, het is echt een geweldige kat waar ik zo om kan lachten.

4. Chocolade: Ja daar hou ik ook van vooral Tonny’s & de Milka oreo

5. Doorzetter: Ik ben een doorzetter ik weet dat het soms moeilijk is om ergens voor te gaan waar je eigelijks niks meer aan wilt doen. Maar ik ga wel door ook als ik tegenslagen hebt. Dit had ik vooral aan einde mijn vorige opleiding.

6. Vrolijk: Meest van de tijd ben ik vrolijk en dat wil ik ook overbrengen naar anderen. Grappige opmerkingen,enthousiasme en positief blijven dat is wel mijn motto.

7. Lente: De lente vind ik een mooi seizoen om te zien hoe alles weer gaat bloeien en de zon eindelijk weer te voorschijn komt. Perfecte gelegenheid om te fotograferen..

8. Eten: Alles wat met eten te maken heeft vind ik interessant. Koken, bakken nieuwe recepten uitproberen vind ik echt leuk om te doen.Het komt ook een groot deel doordat ik er voor studeer en er bijna elke dag wel mee bezig ben.

9. Studie: Bijna 1,5 jaar geleden ben ik afgestudeerd als Interieuradviseur/styliste en ben ik van opleiding geswitcht. Ik vond de opleiding leuk, maar niet iets wat ik heel mijn leven wil gaan doen. Ik zocht iets waar ik mensen mee kan helpen en dat heb ik nu gevonden.

10.Reizen: Dit is ook één van mijn grootste passies! De afgelopen jaren ben ik al in een aantal hele mooie steden geweest waaronder Barcelona, Londen, Milaan en Zwitserland. Het is geweldig om nieuwe steden/landen te bezoeken de mooie gebouwen andere cultuur spreekt mij erg aan. Mijn doel is om na mijn studie over 2 jaar een reis te gaan maken naar Australië en Nieuw-Zeeland deze landen lijken mij zo prachtig. Ik kan echt niet wachten!

11 .Parfumallergie: Het is niet onderzocht, maar het zit in de familie. Ik weet gewoon dat veel producten absoluut niet op mijn gezicht kunnen. Zoals ik een vorig artikel heb beschreven gebruik ik alleen nog maar parfumvrije producten. Helaas zijn er niet heel veel merken als iemand tips heeft graag.

Analoge-fotografie_1_1.jpg

Het is wel een lang artikel geworden zie ik nu oeps! Ik hoop dat jullie het leuk vonden om wat meer te lezen over mijn leven. Tips en opmerkingen zijn altijd welkom.

Maritpearl

Geef een reactie

