#Week impressie 3

Vandaag is het weer woensdag dus een week impressie.
Misschien vragen jullie je af waarom ik deze altijd op woensdag plaats en niet een week later op maandag. Ik zelf vind woensdag een beetje hoe zou ik het omschrijven breek de week! Daarom vind ik het leuk om een aantal dagen te beschrijven in het verleden, 1 dag wat ik nu ga doen en een vooruitzicht. Vandaar dat ik dit artikel op woensdag plaats.
Wat heb ik de afgelopen dagen beleeft en wat staat er nog op de planning. Lees mee

Zaterdag
Ik was vandaag vrij en ben ik voornamelijk dingen voor mijzelf gaan doen. De dag startte met een uurtje sporten vervolgens ging ik bezig met een nieuwe diy die binnenkort te zien is. ’s Middags ging ik naar de kapper, even weer een stukje eraf zodat het er weer mooi en gezond uit ziet.

Zondag
Vandaag is het Valentijnsdag, ik ging brownies bakken en de dag bestond voornamelijk uit fotograferen en chocolade Happy chocolate day.
image
Maandag
Vandaag was ik nog vrij van school en werkte thuis aan een aantal opdrachten. Later op de dag moest ik een selectie van foto’s maken voor de volgende dag. Het is altijd leuk om oude foto’s terug te zien en herinnering op te halen. Het uitzoeken van de foto’s was niet zo snel gebeurt ik kon gewoon niet kiezen. ’s Middags ben ik na de stad geweest om mijn foto’s uit te printen. Hieronder een sfeer collage van een aantal foto’s van mijn reizen naar Barcelona en Londen en daar tussen nog en aantal andere foto’s
image
Dinsdag
Gisteren had ik dan eindelijk mijn keuzevak fotografie. Met allemaal verschillende opleidingen super leuk! Het ging voornamelijk over de basis instelling van diafragma/sluitertijd en de scherpte-diepte. Daarna gingen we foto’s van elkaar bekijken en beoordelen, het is echt leuk om te zien hoe creatief anderen zijn wat voor ideeën zij hebben.

Woensdag
Vanochtend was ik vrij en ben ik begonnen met het schrijven van de diy die binnenkort op mijn blog komt. Vanmiddag ging ik richting school met de bus onderweg was er een botsing gebeurt, allemaal mensen aan het bellen en in paniek. Gelukkig was het niet heel ernstig, maar toch wel vreemd om te zien.

Donderdag
Morgen ben ik vrij en werk ik thuis aan de vakken en opdrachten. Ik ben van plan om nog even naar de winkel te gaan voor wat nieuwe spulletjes. Ik maakte mijn koffie wat speciale door een hartje van cacao poeder.
image

Vrijdag
Allereerst ga ik sporten en dan klaar maken voor een dagje school. ’s Middags ga ik met een klasgenoot fotograferen voor een opdrachten. De foto moet scherpte- diepte hebben en de andere niet, dus gaan we de stad even in om wat leuke beelden te schieten.

Zo ziet mijn week er ongeveer uit. Ik hoop dat jullie het leuk vinden op te lezen.

Maritpearl

 

 

Geef een reactie

