#Outfit van de dag!

Vandaag laat ik jullie een outfit zien die ik vandaag draag.
Mijn favoriete winkels qua kleding zijn: Zara, Mango, Pull & Bear & Forever21. Deze winkels hebben leuke en betaalbare kleding .

Marineblauwe blouse: de blouse komt bij de Zara weg en kostte ongeveer 25 euro. Ik draag heel vaak deze kleur, omdat ik deze kleur mooi vind staan bij blond haar.Wat ik vooral leuk vind van deze blouse zijn de mooie kanten details bij de mouwen. Dit geeft het kleding stuk wat meer luxe. De blouse bestaat uit 2 laagjes en aan de achterkant zit een kleine opening met een knoopje.

IMG_7269

Zwarte skinny jeans: deze broek komt ook bij de Zara weg en kocht ik voor 19,95 deze broeken zijn heel fijn en sluiten goed aan. Ik draag graag zwarte broeken, ze zijn gemakkelijk te combineren en geven een outfit meer stijl.
IMG_7271
Slip-on schoenen: Deze slip-on schoenen kocht ik een aantal maanden geleden in de sale bij de Mango voor 20 euro. Mijn oude slip-on schoenen van de h&m waren kapot en ik kan niet zonder deze schoenen. Ze lopen zo fijn en passen ook overal bij. Ik ben echt een sneaker/enkellaarsjes persoon, hakken draag ik niet daar vind ik mezelf te lang voor en is niet handig voor onderweg.
IMG_6611
Accessoires: Elke dag draag ik mijn Daniel Wellington horloge met een zwart bandje. Het past haast overal bij en is een klassiek stijlvol horloge niet te opvallend maar subtiel. Daarbij het ik altijd een ring om van Zinzi met kleine steentjes in het roze of wit hier heb ik twee van. Voor de rest draag ik geen sieraden dat vind ik al snel te druk worden. Less is more.

IMG_7249image

De outfit vandaag wat vinden jullie ervan? Volgende keer weer een andere outfit.

Maritpearl

 

Geef een reactie

