#Hoe was je dag? Regenachtige dagen

De thee van Pickwick met Hoe was je dag? vind ik een leuk manier om te beantwoorden en het is altijd een verassing wat de vraag is. Nu lijkt het mij leuk om af en toe een vraag te beantwoorden. Hoe toevallig! dat ik gisteren de vraag kreeg: Wat doe je het liefst op een regenachtige dag? Het was ook een regenachtige dag wat ik wel jammer vond, vooral als het weekend is. Maar er zijn natuurlijk genoeg dingen binnenshuis te doen. Ik geef je 5 tips om je regenachtige dag door te komen.

IMG_6484

  1. DIY: ga op zoek naar een nieuwe Do it yourself. Op veel websites kun je ideeën op doen waaronder de bekendste Pinterest maar de site ‘Welke vind ik ook een handige site voor inspiratie. Maak wat voor in het huis.
  2. Kamer opnieuw inrichten: Misschien had je nog producten liggen die nog opgehangen moesten worden of wil je toch wat anders aan de muur. Het hoeven geen grote veranderingen te zijn. Accessoires anders neerzetten een nieuw thema of gericht op het seizoen. Ik zelf vind het leuk om hier mee bezig te zijn vooral als iets nieuws heb aangeschaft.
  3. Koken/bakken: Probeer een nieuwe recept wat je altijd al eens wilde proberen. Of bak wat lekkers bijvoorbeeld havermout koekjes of een maak een nieuwe smoothie.
  4. Artikelen schrijven: Een dagje bloggen kan ook heel effectief zijn. Zo kom je een regenachtige dag zo door. Bedenk een aantal onderwerpen waar je over wilt gaan schrijven en ga aan de slag. Op zo’n dag kun je zo een aantal artikel af hebben en werk je vooruit.
  5. Ontspannen: Gewoon even tijd voor jezelf met wat muziek of een goed boek een leuke serie. Zodat je weer nieuwe energie krijgt voor de nieuwe week. Dit vind ik zelf we eens fijn om gewoon even niet te veel aan mijn hoofd.

Met deze tips kom je vast de regenachtige dagen door.
Enjoy your day!

Maritpearl

 

Een gedachte over “#Hoe was je dag? Regenachtige dagen

Geef een reactie

