#Wishlist

Mijn wishlist deel ik vandaag met jullie. De laatste tijd kom ik steeds meer leuke items tegen die ik graag zou willen kopen, maar je kent het vast wel keuzes maken… Moeilijk! tenminste ik ben er niet goed in. Vandaag laat ik er een aantal zien.

Collage

Canon zoom lens EF 75-300mm 
Deze lens staat al een tijdje op mijn lijstje, het is een goede aanvulling op de lenzen die ik al heb. Deze zoom lens kost: €139,00

Cluse nude kleur horloge
Je kunt nooit genoeg horloges hebben, ik draag nu vaak een Daniel Wellington horloge met een zwart leren bandje. Nu vind ik deze heel mooi, vooral de nude kleur is perfect voor de zomer.Deze Cluse nude horloge kost: € 89,00

Badkamer spiegel
Deze badkamer spiegel is nieuw en verkrijgbaar bij Ikea. Mijn spiegel is kapot gegaan en ik vind het model erg mooi met de houten rand. Deze badkamerspiegel kost € 19,99.

Let’s stay in bed kussensloop
Je kunt nooit genoeg kussens en kussensloop hebben deze vind ik echt leuk om erbij te hebben de afmeting is 60×70 en is verkrijgbaar bij de h&m voor € 9,99

Bron: Ikea, H&M

Maritpearl

 

Geef een reactie

