#Persoonlijk: Voedselvergiftiging

Afgelopen vrijdag ben ik met een klasgenoot wat gaan eten, ik koos voor een hamburger en patat. Als was op dat moment nog prima en het eten was wel lekker alleen vond ik de saus op de hamburger niet lekker.

Op weg terug naar huis kreeg ik buikpijn en wel pijnlijke steken in mijn buik en dacht dat het wel over ging dat heeft iedereen was wel eens. Maar het werd ’s avonds alleen maar erger en alles spieren begonnen ook opeens pijn te doen. De nacht op vrijdag of zaterdag heb ik niet kunnen slapen door alle klachten die ik had ik werd misselijk, beroert. Op zaterdag was niet over gegaan wat ik wel had gehoopt, want ja je denkt in eerste instantie aan griep. De misselijkheid bleef en de alle spieren verspreid over mijn lichaam deden pijn een irritant pijn en ook nog eens hoofdpijn. Ik kon niet rustig liggen, omdat het zo stoorde, moeilijk om te omschrijven. Deze hele dag niks kunnen doen en mijn eetlust was helemaal weg ik kon geen eten zien laat staan ruiken. Voornamelijk lag ik op de bank en probeerde ik te slapen. De spierpijn ging niet weg en werd echt heel vervelend ik gebruikte een paracetamol en dronk wel water om niet uit te drogen.

De nacht op zaterdag op zondag kon ik gelukkig doorslapen en voelde ik mij al wel wat fitter dan eerst, alleen de eetlust had ik nog steeds niet, ik probeerde alleen licht verteerbare producten als een rijstwafel en een cracker + een kopje thee. Vandaag is het maandag en ben ik weer wat fitter dan eerst ik heb weer wat meer kunnen eten alleen merk ik wel dat mijn maag en darmen nog niet helemaal goed zijn na het eten krijg ik steken en gerommel in mijn buiken dus alles met mate eten. Ik hoop dat het morgen weer over is want zo had ik mijn voorjaarsvakantie niet voorgesteld en dit heb ik ook nog nooit meegemaakt (wil ik ook nooit meer meemaken!)cropped-img_7369.jpg

Dit wilde ik even schrijven de andere artikelen zullen later volgen niet veel kunnen schrijven in deze dagen.

Maritpearl

 

Een gedachte over “#Persoonlijk: Voedselvergiftiging

Geef een reactie

