#Shoplog Ikea

Vorige week ben ik naar de Ikea geweest, om weer eens rond te kijken en voor nieuwe inspiratie.  Ik had zelf een aantal spulletjes die ik graag wilde hebben en deze laat ik jullie zien.Veel leesplezier.

Het was een ideale dag om naar de Ikea te gaan het was rustig en je kon overal rustig rondlopen. Ook in het restaurant was voldoende plaats om te zitten, dit is in het weekend of vakantie’s wel anders.

IKORNNES spiegel 
Deze stond op mijn wishlist en heb ik gekocht. Ik ben er echt heel blij mee, het is best een grote spiegel voor op een tafel. Alleen ik vind het juist handig en het model is Scandinavische en past perfect bij mijn interieur.
Ik kocht deze IKORNNES spiegel voor €19,95
Bron:afkomstig van Ikea

ikornnes-toiletspiegel__0372166_PE552270_S4

De woonaccessoires en keukenspullen zijn mijn favoriete afdelingen, zo veel leuke dingen om aan te schaffen. Op de keukenaccessoires afdeling viel mijn blik op deze muffin mix en deze schattige cupecake houders. Deze SOCKERKAKA kocht ik voor € 3,99 en de muffin mix was iets van 3 euro. Binnenkort komt er een review over deze muffin mix.IMG_7676Ook kocht ik deze LUGGA geurkaas in het licht roze, de geur ruikt naar bloemen en is lekker fris. Het leuke van deze kaarsen vind ik dat het in een glazenhouder zit zo kun je het ook nog hergebruiken. Deze kost ook maar € 1,99 en kon ik niet laten staan.

Vaasjes kun je na mijn mening nooit genoeg hebben het kan overal bij. Deze kocht ik alleen zelf om er bloemen in te zetten. Ik gebruik het nu om mijn smoothies in te doen, het ziet er gewoon heel leuk uit. Deze ENSIDIG vaas kost ook maar € 1,29.

ensidig-vaas__0183694_PE334729_S4

IMG_7681

Dit waren mijn aankopen bij de Ikea ik ben er heel blij mee!
Wat is jouw favoriete item ?

5 gedachtes over “#Shoplog Ikea

Geef een reactie

