#Update

Goedemorgen!
Even een update in de afgelopen dagen weer opgeknapt en sinds dinsdag ben ik weer helemaal beter. De dagen daarvoor kon ik weinig eten verdragen en werd ik er niet lekker van. Ik ben echt opgelucht dat het voorbij is en weer normaal kan eten. Toch denk ik nu wel meer na over waar ik eten koop en wat ik koop.
image

Vandaag sta ik daarom weer in de keuken wat lekkers te bakken en dat zijn heerlijke vanille cakejes en ze zijn vegan.  Het recept kom binnenkort online met de foto’s. Voor nu was dit even een kort berichtje misschien vanmiddag nog een extra artikel.

Fijne dag!

Maritpearl

 

Geef een reactie

