#Trend Vrolijke items & Patches

Je ziet het steeds vaker voorbij komen op kleding patches, dit zijn badges of lapjes met een leuke tekst of afbeelding. Vandaag laat ik een moodboard zien van deze leuke items.
moodboard patches goed

Shirtje:Hug! 
Dit leuk shirtje heb ik afgelopen week gekocht bij de h&m, ik word er gewoon vrolijk van. Ook verkrijgbaar met een eenhoorn. prijs € 12,99

Kussen: Hey you, wink wink 
Dit grappige kussen is verkrijgbaar op myinteriormusthave.com, waar ze echt super leuke items verkopen. prijs € 19,95

Telefoonhoesje: Skinnydip Pink Glitter Iphone 6 case
Een grappig Iphone hoesje met roze flamingo’s deze is verkrijgbaar via Urbanoutfitters.com echt een leuke winkel dat verschillende items verkoopt.
Prijs € 19,00

Kaarthouder pineapple
Deze kaartenhouder met ananas vind ik heel vrolijk. Voor in de zomer zijn deze items heel leuk om in je tas te hebben om je pasje in op te bergen. Deze is van de Urbanoutfitters voor een prijs: €13,00

image

Bron: Urbanoutfitters.com, myinteriormusthave.com, h&m.com & Pinterest

Wat vinden jullie van de kleding met patches?
Je kunt mij ook volgen via Instagram

Maritpearl

Geef een reactie

