Hoe was je dag? Avondeten

Goedemorgen!
De maandag is weer begonnen, laten we het hebben over eten? wie houdt er nou niet van eten haha. Hoe was je dag? Zo als ik in mijn vorig artikel schreef#Hoe was je dag? Regenachtige dagen komt er af en toe een nieuwe vraag van de Pickwick thee die ik ga beantwoorden.

Vandaag kreeg ik de vraag: Wat zou je laatste avondmaal zijn? Aahh wat ik gemene vraag hoe kan ik nou kiezen tussen zo veel lekkers.. wat ik zou willen kiezen…
Ik moet hier even goed over nadenken. Het eerst wat mij te binnen schiet is alles wat ik lekker vind op 1 tafel, maar ik denk dat de combinatie’s dan niet helemaal goed vallen. Je wilt natuurlijk wel kunnen genieten van je laatste avondmaaltijd. Dus als ik dan toch moet kiezen bestaat mijn laatste avondmaaltijd uit: 3 gangen 🙂

Voorgerecht: Carpaccio met rucola, zongedroogde tomaat, parmezaanse kaas en pijnboompitjes

Hoofdgerecht: Pasta met kip, champignons, wokgroenten

Nagerecht: Tiramisu met frambozen

IMG_7403.JPG
Nu ben ik benieuwd: Hoe zou jou laatste avondmaaltijd eruit zien?

Maritpearl

 

Geef een reactie

