Recept:eiwraps

Goedemorgen,

Vandaag een recept voor wraps jaaa ik heb het weer over wraps, dit keer met gebakken ei.
Je kunt zoveel variëren met wraps, tegenwoordig kun je naast de wrap ook kiezen voor een pannenkoek of een gebakken ei als basis. Vandaag laat ik een variatie hier van zien.
image

Ik maakte een wrap van gebakken eieren en vulde deze met de volgende ingrediënten
– 2 eieren
– 1 tomaat
– 3 plakjes mozzarella
– handje rucola
– sla
– wortel
– tonijn
– peper

Klop de twee eieren los in een bakje voeg een beetje peper toe.
Doe een beetje olie in de pan en voeg vervolgens het ei mengsel toe.
Snij ondertussen plakjes tomaat en mozzarella. Snij de sla en wortel in kleine stukken.
Al het ei bijna gebakken is kun je op het laatste moment de plakjes mozzarella er op leggen, zodat het smelt.
image
De vulling bestaat uit tomaat, sla, wortel, rucola en tonijn.
image
Voor variatie kun je de tonijn vervangen voor kip en de wortel kun je vervangen voor komkommer.
Wat ik er van vond? Het was een verrassende combinatie, goed geslaagd aan de wortel moet ik even wennen. Ik zou zeker vaker een ei wrap maken de volgende met gerookte zalm.

cropped-logo-maritpearl2.jpg

 

Een gedachte over “Recept:eiwraps

Geef een reactie

