DIY: Marble laptop case

De trend Marble je ziet het overal terug in het interieur en accessoires. Ik vind zelf er mooi om te combineren met wit en lichte tinten. De laptop sticker zie je ook vaak voorbij komen in met een marble patroon. Ik dacht zelf dit kan ik zelf ook maken en waarom geld uit gegeven als je het heel goedkoop zelf kunt maken?

Marble Plant Pot // In need of a detox? 10% off using our discount code 'Pin10' at www.ThinTea.com.au: Marble Macbook skins:

Wat heb je nodig?
Marmer folie verkrijgbaar bij blokker
Liniaal
Schaar of hobbymesje

Je begint met het afmeten van je laptop ik heb zelf een platte bovenkant waardoor het heel makkelijk gaat. Omdat de randjes rondlopen heb ik een klein randje overgelaten aan de zijkanten. Misschien iets minder mooi, maar liever dat het er goed op zit dan dat er het snel afgaat.
image
Het plakken van het folie op de laptop is wel even een precies werkje. Zorg dat het recht geplakt wordt en steeds een stukje verder. Dus niet de hele plastic eraf halen, dan kunnen er lijnen in komen.
Je kunt het vergelijke met het plakken van een folie op je mobiel, dit doe je ook in etappes zodat er een oneffenheden ontstaan.
image
image

Resultaat
Ik vind het super mooi geworden! Mijn laptop ziet er een stuk leuker uit dan voorheen.
Wat vinden jullie van het resultaat?

Volgen jullie mij al op instagram

Maritpearl

2 gedachtes over “DIY: Marble laptop case

Geef een reactie

