Food foto’s pasen

Goedemorgen!

Hebben jullie leuke paasdagen had?
Ik heb echt genoten van een paar extra dagen vrij en het was ook nog eens lekker weer.
Oeehh wat heb ik veel lekkers gegeten afgelopen dagen, nee niet goed maar ach moet kunnen op deze dagen.  Wat ik zoal tijdens deze dagen gegeten heb zie je in deze foodblog.
image

image
Dit slagroomgebak was echt heerlijk!
image
Broodje kipfilet rucola en tomaat/mozzarella
image
Ontbijtje met toch een beetje fruit, psst stiekem had ik al 2 croissantjes op
image
Heerlijke home made tiramisu, met een haasje:)
image
Gezellig met de grillplaat

Dit was een impressie van mijn paasdagen in foodfoto’s
Laat in de reactie vooral achter wat je van deze foodfoto’s vind en of je ook leuke dag hebt gehad?

Wil je op de hoogte blijven je kunt mij volgen via Instagram

cropped-logo-maritpearl2.jpg

Een gedachte over “Food foto’s pasen

Geef een reactie

