Mini shoplog v&d

Goedemorgen!

Afgelopen week ben ik zoals denk ik heel veel mensen naar de v&d geweest. Vooral om te kijken hoe de winkel er nu uit zou zien.

Het was echt heel druk! overal stonden mensen in een lange rijen te wachten voor de kassa. De winkel was op bepaalde verdiepingen erg leeg. Het grappig was dat je zelfs kledingrekken en paspoppen kon kopen. Ook zag ik een hele gave spiegel. Uit eindelijk heb ik maar 3 kleine dingen gekocht. Het viel eigelijks wat tegen maar 20% korting. Je kon gewoon niet rust even rond kijken.

Ik kocht twee kookboeken! waar ik echt super blij mee ben. Van kookboeken kan ik nooit genoeg hebben, daarnaast ik als interieurfreak staat het ook erg mooi in de boekenkast.

image

Ik kocht 2 boeken en scene ships
– 500 desserts: staan echt heerlijke nagerechten in en dit boek wilde ik ook heel lang.
– budget koken: dit boek zag ik per toeval het is super handig voor studenten, goedkope maaltijden maar wel erg lekker dit boek kosten niet meer van 4 euro.

Binnenkort zullen er wel wat receptjes voorbij komen die ik gemaakt heb met behulp van deze kookboeken.

Zijn jullie al bij de v&d geweest en wat vond je er van?

cropped-logo-maritpearl2.jpg

2 gedachtes over “Mini shoplog v&d

Geef een reactie

