#Review:Treets Traditionals

Een paar weken geleden kreeg ik dit douchepakketje cadeau van het merk Treets Traditions Nourishing Spirits. Met daarin een shower cream een showergel en bodyolie. Deze moest ik natuurlijk testen en vandaag de review over dit product. Het merk Treets Traditions is gebaseerd op kennis en tradities op het gebied van lichaamsverzorging. De productlijn bestaat uit 5 soorten deze gebaseerd op tradities uit meerdere werelddelen.

Treets Traditions Rediscoder and cherish herontdekken en koesteren
De vijf verschillende lijnen zijn allemaal gebaseerd op een werelddeel.
Roze: Relaxing chakra’s geïnspireerd door Aziatische tradities van ontspanning.
Donkerblauw: Revitalising ceremonies staat voor reinigend
Paars: Healing in harmony staat voor verzorgend
Lichtblauw: Energising secrets staat voor hydraterend
Oranje: Nourishing spirits staat voor voedend.

Review: Nourishing Spirits.
Dit product is gebaseerd op botters en vetten uit noten en pitten uit Afrika. Het is vooral bedoeld voor een droge en vetarme huid.

Verpakking
De verpakking vind ik erg mooi, het is subtiel en duidelijk dat het ook natuurlijk is. Het leuke van de verschillende lijnen is de kleuren en waar deze voorstaan.

Ingrediënten
De producten zijn vrij van SLS, SLES, parabenen, siliconen, micro plastics, kleurstoffen en minerale oliën. Hier ben ik wel heel positief over, omdat ik niet goed tegen bepaalde stoffen kan, wil ik ook zo veel mogelijk natuurlijke producten gebruiken.

IMG_7310

Shower Cream
Deze shower cream werkt ook prima, de geur is subtiel en verfrissend. Het werkt goed en je hebt niet veel nodig.

Foaming Shower gel
Deze schuimgel werkt heel fijn, je hoeft maar een klein beetje te gebruiken, want het schuimt best wel veel. De geur is subtiel en niet overheersend, verfrissend.
image

image

Ik ben enthousiast over dit merk, vooral de natuurlijke producten spreekt mij erg aan. Ik vindt het belangrijk om goede producten te gebruiken die ook geschikt zijn voor een gevoelige huid. Het is voor mij altijd even afwachten hoe mijn huid reageert op bepaalde producten. Ik heb geen last gehad van deze producten en dat is wel prettig om te weten. Ik zou het zeker aanraden om te gebruiken, vooral de shower gel schuimt heel goed en de geur is heerlijk!

Laat vooral in de reactie weten of jij deze producten zou gaan gebruiken?

Je kunt mij ook volgen op instagram

Maritpearl

Geef een reactie

