Sunday: Bucket list!

Hi!
Ik heb echt veel dingen die ik nog eens in mijn leven wil doen. Een bucket list heb ik nog nooit gemaakt. Het lijkt mij nu leuk om deze nu op te gaan stellen en met jullie te delen. De punten staan niet op volgorde, en zijn heel uitlopend. veel leesplezier.
Abbey Sy @abbeysy | Websta (Webstagram):

1. Wereldreis
 

Dit is echt een grote wens van mij. Ik wil heel graag de wereld zien het lijkt mij zo gaaf om andere culturen en omgevingen te zien.

2. Reizen door Australië
deze staat al een tijd boven aan. Dit zal over een paar jaar ook gebeuren gelijk na mijn studie wil ik voor een maand of 2 daar rondreizen.

Flamingos on salt flats, Bonaire.:
3. Een eigen huisje
Dit wil ik ook al langer, ik woon niet op kamers omdat ik dat zonde van mijn geld vind. Ik wil het liefst een studio of een appartement voor mezelf.Als ik verder zou dromen dan zou ik graag een klein boerderijtje willen met dieren: een mini ezel, kippen en schapen haha.

4. Alle hoofdsteden van Europa bezoeken.
Elke stad heeft wel iets bijzonders en dat wil ik graag ervaren.

5. Burning Man
Kennen jullie dit? Dit is een festival dat gehouden word in de Black Rock Desert in Nevada, Verenigde Staten. In de woestijn bouw je samen met anderen een samenleving. Je hebt geen geld, maar kunt dingen ruilen. Het is een bijzonder festival waar muziek en samen zijn centraal staan. Het festival wordt altijd eind augustus gehouden.

6. Road trip maken door de VS
Heerlijk rond reizen en mooie plekken bezoeken in een busje
Take a road trip across the United States (US). / Bucket List Ideas / Before I Die / BLI_USStates:
7. Een chocoladefabriek bezoeken
Jaaaa! heerlijk toch? ik ben dol op chocolade en wil graag zien hoe het gemaakt wordt en heel veel proeven.

8. Het noorderlicht zien
Dit is zo mooi om te zien op foto’s en nu wil ik het in het echt mee maken. Het lijkt mij een geweldige ervaring.

Hot Air #Balloon Over #Lavender Fields #photography http://imgfave.com/view/5996608?u=441411:

9. In een luchtballon
Deze staat al een tijd op mijn lijst, het lijkt mij vooral leuk om boven mijn woonplaats te zweven.

Op dit moment zijn dit de punten en zoals je kunt zien veel reizen. Het dat is ook wel mijn toekomst ik wil zoveel mogelijk blijven reizen. Ik ben erg benieuwd wat staat er op jou bucket list? laat het vooral achter in de reacties.

Fijne zondag!cropped-cropped-logo-maritpearl21.jpg

Geef een reactie

