Ontspanning ASMR?

De komende weken zit ik in de tentamen periode, dat betekent veel leren en stressen. Het is daarnaast ook belangrijk om te ontspannen en te rusten om zo weer nieuwe energie te krijgen. Vandaag vertel ik wat meer over ASMR.

need to learn this..........:

Wie het niet kent ASMR staat voor Autonomous Sensory Meridian Response klinkt heel wat. Het komt er op neer dat sommige mensen kunnen ontspannen van geluiden, en kunnen bepaalde tintelingen ervaren. Dit verschilt natuurlijk per persoon andere kunnen zich er juist aan irriteren. Het klinkt misschien wat zweverig en apart. Op internet zijn veel uit een lopende video’s te vinden om te kunnen ontspannen.

Voorbeelden van Asmr video´s zijn nail tapping video van Beautygloss.
nail tapping asmr. Sommige mensen kunnen er zelfs van in slaap vallen.

Ik zelf ken dit nu ongeveer één jaar en dacht eerst van huh! wat is dit ? maar het werkt bij mij erg goed om te ontspannen. Het ligt ook aan de video sommige geluiden zijn juist weer irritant en wordt er teveel en te hard gepraat. De geluiden van glas vind ik zelf het fijnste klinken. Ik ben benieuwd hadden jullie als eens van ASMR gehoord? Zo ja, want vind je ervan?

Je kunt op de hoogte blijven van mijn dagelijkse bezigheden via instagram

cropped-cropped-logo-maritpearl21.jpg

 

Geef een reactie

