Welke zonnebril?

Het wordt gelukkig wat zonniger weer en dat betekent dat de zonnebril weer te voorschijn gehaald kan worden. Nu ben ik serieus al een jaar aan het zoeken en twijfelen welke zonnebril ik ga kopen het liefst een goede, tijdloos en mag duurder zijn.

De volgende zonnebrillen kwam ik tegen

Ray-ban Erika
Jeepers Peepers
Ray ban clubmaster

Het eerste model vind ik op zich wel leuk en de kleur zou ook wel staan, alleen weet ik niet of ik deze wel altijd op zou willen.

Het tweede model vind ik heel gaaf en zie je op dit moment ook steeds vaker voorbij komen. Het detail van met metaal en zilver is mooi en heeft de zonnebril wel een look.

Het laatste model vind ik het mooiste, alleen zijn deze vaak in het goud wat ik zelf niet mooi vind. Nu vond ik deze met zilver op de officiële site van Ray-ban. Hier in Nederland kan ik het nergens vinden.

Welke zonnebril vind jij het leukst?

Bron afbeeldingen: www.zalando.nl en www.ray-ban.com/usa

cropped-cropped-logo-maritpearl21.jpg

2 gedachten over “Welke zonnebril?

Geef een reactie

