Ervaring: Spinazie smoothie

Hi!
Eindelijk mijn tentamens zijn voorbij ik kan weer ademhalen  😉 Weer leuke artikelen schrijven en ondertussen brainstormen over allemaal nieuwe ideeën.
image

Ik maak geregeld smoothies en vind het ook erg leuk om nieuwe receptjes te bedenken.
We hadden spinazie over en ik dacht, ok ik ga het gewoon proberen een smoothie met spinazie. Het lijkt mijn in eerste instantie helemaal niks en dat komt door de combinatie van groente. Maar goed, als foodie wil graag dingen proberen. Ik kwam op de volgende ingrediënten.

Een bakje spinazie
1 banaan
1 kopje half volle melk
2 eetlepels magere kwark
+ optie eetlepel pindakaas ❤

Resultaat
De smoothie is fris en de spinazie proef je niet, de banaan is wel overheersend en had minder gekund. Daarna deed ik er pindakaas bij en weer in de blender, dit vond ik echt lekker hahah maar ik ben ook dol op pindakaas. Mijn vooroordelen zijn weg, spinazie kan wel degelijk lekker zijn! In combinatie met fruit.
cropped-cropped-logo-maritpearl21.jpg
Wat is jouw favoriete smoothie?

 

 

Geef een reactie

