7 feiten over mij

Vandaag kun je wat meer over mij lezen, ik schrijf in dit artikel namelijk 7 feiten over mezelf.

Ik kan niet zonder katten in mijn leven: Ik zie katten als een levende accessoire  😉 voor in huis dat veel gezelligheid geeft.

Ik vind onweer gezellig: Ik snap nooit  zo goed waarom je er bang voor moet zijn als ik veilig binnen zit vind ik het juist leuk om te horen en de lichtflitsen te zien.

Ik had vroeger een hekel aan sporten: Ik merkte dat ik weinig energie had en heb toen mijn leefstijl omgegooid. Nu ongeveer 3 jaar later absoluut geen spijt van gehad.

Ik durfde tot mijn 19e nooit in een achtbaan over de kop. De angst van de achtbanen over de kop heb ik overwonnen, maar de hoogtes blijven toch wel een ding.

Ik voel mij op de een of andere manier altijd een reus met mijn 1,77 haha: dit komt vooral omdat de meiden waar ik mee omga een stuk kleiner zijn.

Ik plan mijn toekomst niet: Ik ben niet een persoon die nu al druk aan het plannen is voor de toekomst. Sowieso geen huisje-boompje-beestjes haha eerst alleen een eigen huisje en reizen.

Waarom het 7 vragen zijn geworden zeven is mijn geluksgetal 😉

Fijne dag!
cropped-cropped-logo-maritpearl21.jpg

Een gedachte over “7 feiten over mij

Geef een reactie

