Wat is jouw woonstijl?

Je ziet op de televisie tegenwoordig veel woonprogramma’s waar je veel inspiratie uit kunt halen en leuk is om na te kijken. Mijn favoriete woonprogramma is vtwonen, waar ze van een huis echt een thuis maken. Vaak zijn het partners met uiteenlopende smaken. Het blijft altijd een uitdaging om een passend interieurplan te maken.
Deze Scandinavische lamp van de action is zo mooi en ook goedkoop (€18,95)! Staat o.a. super leuk in een Scandinavisch interieur.:

Nu heeft iedereen wel een bepaalde smaak voor in huis, vaak is dit niet één woonstijl.Ik weet zelf al jaren heel goed wat mijn woonstijl is haha kan ook niet anders als je er 4 jaar voor gestudeerd hebt. Toch was ik benieuwd wat de uitslag zou zijn van de vtwonen woonstijlen test. Wat eruit kwam? Lees je hier..

De vragen waren verschillende en soms dacht ik dit heeft niet veel met wonen te maken.

jij bent naturel

Jij bent een naturel type. Voor jou ligt schoonheid in eenvoud. Niet teveel gedoe, maar rust en aandacht. Zo sta je in het leven en dat weerspiegelt jouw huis: licht, leefbaar en no-nonsense. Less is more, daar geloof je in. Je houdt van natuurlijke materialen en eerlijk ambacht. Producten die met liefde en aandacht zijn gemaakt, krijgen een plek in jouw huis en maken het persoonlijk. Licht is de basis van je huis. Je maakt het spannend met grafische prints en dessins. De woonstijl die goed bij jou past is een basic woonstijl.

Kleuren: naturel, tinten wit, zwart-wit. Vormen: rechte lijnen. Materialen:hout, beton en linnen. Dessins: geen, strepen of grafische prints. 
citaat van:http://quiz.vtwonen.nl/quiz/wat-voor-een-woontype-ben-je/

Dit klopt voor een groot gedeelte ook. Ik hou van lichte kleuren en stoere materialen als hout,beton. Mijn motto is ook altijd less is more.Toch heb ik meer de neiging richting Scandinavisch als voorkeur met mooie materialen en veel hout. Het was een grappig test om eens te proberen, ik kan niet wachten tot ik mijn eigen huis kan inrichtingen!
Bron: http://www.vtwonen.nl

Ben je ook benieuwd naar wat jouw woonstijl is je kunt hier onder in het linkje de test doen.
Wat is jouw woonstijl

Ik ben nieuwsgierig: wat is jouw woonstijl? en klopt het met wat er uit de test kwam 🙂

cropped-cropped-logo-maritpearl21.jpg

 

2 gedachten over “Wat is jouw woonstijl?

Geef een reactie

