[Try and Taste] Johnny Doodle fudge

In deze nieuwe rubriek Try and Taste kun je eens in de week of twee weken een review lezen over natuurlijk eten! Dit kunnen zowel nieuwe als bestaande producten zijn die ik nog niet eerder geprobeerd heb. Als jullie zelf nog leuke producten weet die ik zou kunnen testen laat het vooral achter in de reacties. ❤
IMG_8239Al een tijdje zie ik het voorbij komen het merk Johnny Doodle! Ik moest het natuurlijk uitproberen en kocht de fudge in de smaken Vanilla en Choco late fudge. Vandaag de tray and taste van deze fudge smaken!

Eerste indruk
Johnny Doodle afkomstig uit Rotterdam. De verpakking vind ik sprekend en leuk met alle teksten. De smaken worden aangegeven in verschillende kleuren en zijn erg divers.

Op de achterkant staan de voedingswaarden. Het voordeel is dat deze fudge geschikt is voor vegetarische en halal personen en ook nog eens glutenvrij zijn.

Smaak
De vanilla fudge
Zoals je een fudge ook verwacht met een lichte vanille smaak als je het doorbijt die je dat de binnenkant iets lichter van kleur is. De smaak is een standaard smaak en is prima vooral je niet van een andere combinaties houdt.
IMG_8235

De Choco late
Ik was erg benieuwd naar deze smaakt! ik hou heel er van chocolade. Deze fudge heeft een donkere kleur zoals je ook verwacht een chocolade. De smaak vindt ik persoonlijk erg lekker, het is niet overheersend maar een lichte chocolade smaakt.
IMG_8230Mening
Ik ben enthousiast geworden van deze heerlijke smaken zeker een aanrader om te proberen. Mijn favoriet is de Choco late omdat ik er van chocola hou.
Ik kocht ze afgelopen week bij Kruidvat in de actie voor 0,99 ze zijn ook verkrijgbaar bij andere supermarkten waaronder de AH.

Kennen jullie deze fudge? Zo ja wat vond jij ervan?

Geef een reactie

