Weekend food mini pannenkoekjes

Vandaag een extra artikel over een receptjes dat ik afgelopen week probeerde.
Namelijk pannenkoekje! Wie houd er niet van? Wij thuis eten zondag vaak pannenkoeken of soep gemakkelijk eten. Ik hou van variatie en dat kan ook uitstekend met een pannenkoek. De mini pannenkoekjes zien er altijd zo schattig uit, dit wilde ik ook proberen vandaar dat ik deze maakte met een heel klein pannetje van de action
Ik kwam op het volgende idee je kunt namelijk met kleine pannetjes van de gourmet ook heel goed pannenkoeken in bakken. Ze worden dan ook perfect rond, bak er een stuk op 8 en je hebt een hele stap.Ik gebruikte twee van deze pannetjes zodat het wat sneller gaat. Om te zorgen dat ze pannenkoekjes nog wel wat warm blijven kun je een diep word over de pannenkoekjes zetten.
image

Ik ben zelf echt dol op fruit op een pannenkoek, ik koos voor aardbeien uit de vriezer. Deze doe je even in de magnetron om ze te ontdooien. Vervolgens prak je ze fijn of kort in een blender, dit hangt er vanaf wat jezelf wilt . Roer deze aardbeienmengsel door de kwark (3 el) en giet het dan over je pannenkoekjes. Heerlijk verfrissend en lekker 😉

Hebben jullie dit al eens geprobeerd ?

cropped-cropped-logo-maritpearl21.jpg

2 gedachtes over “Weekend food mini pannenkoekjes

Geef een reactie

