Try and Taste: Dropmakers

Vandaag weer een nieuw product dat ik in de winkel zag staan deze keer de dropmakers. Deze vond ik bij de Aldi en eerlijk zegt ken ik het niet, nu kan dat heel goed want ik koop haast nooit wat op dit soort gebied. Voor de verandering heb ik het geprobeerd.

IMG_8454


Wat is het?
Het zijn balletjes die gevuld zijn met drop en het buitenste laagje is chocolade. Best een vreemde combinatie moet ik zeggen ik zou het zelf niet bij elkaar bedenken.
IMG_8455.JPG

Binnenkant van de drop choco parel
Ik sneed er eentje door om een indruk, het binnenste is de zo zegt de parel en daarna de drop.
IMG_8466.JPG

Smaak
Aan de smaak moest ik wel even wennen, maar het was wel te doen. Vooral de drop is lekker en daarna een lichte smaak chocolade. Toch eet ik beide smaken liever apart voor een keer was het wel lekker.

Wat vinden jullie van deze combinatie?

cropped-cropped-logo-maritpearl21.jpg

Geef een reactie

