Taste: Ben & Jerry Raspberry Cheesecake

In het artikel  #NEW Ben & Jerry’s IJs schreef ik dat er nieuwe smaken zijn van Ben & Jerry’s. Ik heb zelf echt dol op dit ijs vooral de verrassende combinaties. Als echte foodie en ijsfreak moest ik natuurlijk een nieuwe smaak uitproberen!
image

De smaakt die mijn het meeste aanspreekt is de Raspberry Cheesecake met frambozenijs met stukjes witte cacaofantasie en cheescakeroomrijs met een kern van verkruimelde koekjes. Waarom spreekt mij deze aan? Ik hou zelf persoon er van frambozenijs en niet al te zware combinaties.

De verpakking ziet er heel vrolijk uit, je ziet ook duidelijk wat je kunt verwachten qua smaken. De bekende lucht en de koe kunnen natuurlijk niet ontbreken.
image
Als ik het deksel open maakt zie je de verschillende smaken ijs framboos en vanille met in het midden verkruimelde koekjes.
image
Nu het moment om te gaan proeven!
De smaakcombinatie vind ik verrassend en is ook verfrissend het is geen zware combinatie. De koekdeeg zit vooral in het midden van het ijs en smaakt in combinatie met het ijs erg goed. De stukken witte chocolade zitten verspreid over het ijs en kom je steeds tegen. Ik dacht zelf dat het kleine stukje witte chocolade zou zijn maar het zijn echt grote stukken, haha lekker.

Over deze smaakt ben ik erg tevreden, lichte combinatie verfrissend en de koekdeeg en witte chocolade maken het samen een goede combinatie. Zeker een aanrader, haha niet naar de voedingswaarden kijken 😉

De volgende smaak die ik zou willen proberen is Save Our Swirled deze zal ik ook zeker weer gaan reviewen zo leuk en vooral lekker nom nom.

Ik ben benieuw zouden jullie deze smaak willen proberen en welke is jouw favoriet?
Trouwens voor de echte ben en jerry fans bij jumbo is nu een actie 20% korting whoeehoeee

Enjoy!

Maritpearl

Geef een reactie

