[RECEPT] MILKSHAKE

Wat is het toch heerlijk weer! een mooie gelegenheid voor veel ijsjes en milkshakes! Ik ben echt dol op milkshakes vooral de aardbeien smaak. Als je een milkshake koopt is het toch anders dan dat je het zelf maakt. Wat bij veel gerechten geldt zelfgemaakt is vaak veel lekkerder, vandaag een klein receptjes de milkshake
image


Wat ik probeerde was het volgende een recept op gevoel zo maak ik wel vaker receptjes.
1 glas halfvolle melk dit is ongeveer 150 ml
3 bollen slagroomijs
5 aardbeien

Mixen in de blender en klaar! heerlijk verfrissend en de aardbeien proef je ook gewoon.
image
Op internet zag ik dat ze een hele bak aardbeien gebruikten, dit vind ik zelf wat onnodig vandaar dat ik maar heel weinig aardbeien gebruikte. De smaak vind ik zelf erg lekker je proeft het ijs ook nog wat.

Wil je een andere smaak? kies van voor een banaan of ananas alles is mogelijk.

x

cropped-cropped-logo-maritpearl21.jpg

 

2 gedachtes over “[RECEPT] MILKSHAKE

  1. Klinkt goed! Ik maak vaak shakes om na t sporten te nemen. Daar doe ik meestal 1 banaan in, een schep plantaardige proteine poeder, water en soms nog wat groenten. Even koelen en het lijkt een milkshake 🙂

    Like

Geef een reactie

