[SPORT] Musthave sportkleding

Tegenwoordig zijn er zulke leuk sportkleding te vinden. Dit was jaren geleden wel anders. Nu kun je sportkleding vinden in alle kleuren maten en dessins. Ik was aan het rond kijken opzoek naar wat inspiratie en kwam erg leuke sport kleding tegen. Vandaag laat ik wat sportkleding variaties zien.

Wat nu heel populair is de nieuwe collectie van Beyonce genaamd IVY PARK. De collectie vind ik zelf heel gaaf, het is stoer en strak weinig kleuren. Deze kleding wordt onderandere verkocht bij Zalando en is tijdelijk. Mijn drie favorieten op een rijtje.

1. ivy park top black prijs 44,95
2. ivy park trainingsbroek grey prijs 21,95
3. ivy park top coral  prijs 29,95

De nieuwe h&m gids viel gisteren ook bij mij op de deurmat, wat staan hier weer leuke sportkleding in. In hele leuke kleuren als oranje, blauw en roze in combinatie met zwart en wit.Het voordeel van de h&m is dat het betaalbaar en ook nog mooi is ideaal als je niet te veel geld wilt uitgeven.
Mijn drie favorieten van de h&m heb ik ook op een rijtje gezet.

4. sportsinglet keep it going  prijs 14,99
5. outdoor sportlegging marble prijs 34,99
6. sportbh zwart/lichtroze  prijs 14,99

Sport musthave

Ik wordt hier echt enthousiast van al die leuke sportkleding, binnenkort weer eens wat leuke kledingstukken aanschaffen. Krijgen jullie ook al zin om nieuwe sportkleding te kopen?

Je kunt mijn ook volgen via instagram

x

8 gedachten over “[SPORT] Musthave sportkleding

  1. Er is idd zoveel leuke sportkleding! H&M vind ik fijn, niet zo duur en de kwaliteit is best oke. Wat ik zelf fijn vind, is de kleding van myprotein. Ken je dat? Een online sportwinkel, met kleding en voeding.

    Like

Geef een reactie

