[FASHION] PRIMARK GRONINGEN!

Gisteren was het dan zo ver, de eerste Primark in noord Nederland werd geopend in Groningen. Om 11 uur ging te winkel open en ik ging een kijkje nemen benieuwd, lees hier meer.

Rond een uur of 12 was ik dan er bij de Primark, buiten hing een gezellige sfeer met muziek. Bij binnenkomst kreeg je een speciaal I ❤ Primark snoepje. De eerste indruk was .. wat is het hier druk, heel begrijpelijk. Maar dat hield mij niet tegen om even rond te kijken. De winkel ziet er erg mooi uit, de indeling is praktische en er zijn bepaalde hoeken met bijvoorbeeld sportartikelen. In totaal zijn er 3 verdiepingen, op de onderste verdieping vind je echt allemaal accessoires, tassen make-up, sokken, sjaals en zelfs kinderspeelgoed. Het was best leuk om te zien hoe netjes alles nog in de schappen lag dat zie je niet vaak. Ik ben er even door heen gelopen, zag wel wat leuke kleding maar had geen zin om zo lang in de wachtrij te gaan staan. Ik kocht nog wel een zonnebril, shirtje en 2 textiel tasjes die ik later in een blog laat zien. Helaas was het te druk om leuke foto’s te maken ik maakte vooral op de rustige plekken een aantal foto’s.

Een kleine sfeer impressie van de winkel, de eerste 2 foto’s zijn op de sport afdeling en andere foto’s zijn in de verdieping naar beneden gemaakt.

image

image

image

image

image

image
Deze tas vond ik zo schattig

image

image

Zijn jullie van plan om heen te gaan?

x

6 gedachten over “[FASHION] PRIMARK GRONINGEN!

Geef een reactie

