Review: Bakmix van IKEA

Een tijdje terug kwam ik deze bakmix tegen bij de Ikea, ik was benieuwd naar de smaak en zag dat het heel simpele mix is voor als je geen zin hebt om uren in de keuken te staan is dit een aanrader.
IMG_8587

Wat is het precies, een chocoladebakmix het enig wat je nog moet toevoegen in 250 ml water. Je maakt het pak open als een vla pak, je giet het warme kraanwater ongeveer 40 graden erin en dan schudden voor ongeveer 30 seconden.
IMG_8591

Ik had hier mijn twijfels over, maar hé we zullen zien en tot mijn verbazing werkte het ook. In het beslag zaten geen klontjes en ik kon het gelijk in de vormpjes schenken. Daarna de vormpjes invetten met boter en je kunt ze gaan vullen met het beslag een gemakkelijk erin gieten. Vervolgens de cupcakes voor 15 minuten in de oven en klaar!

De smaak was prima, af en toe zitten er wat chocolade stukjes in ❤

x

 

3 gedachtes over “Review: Bakmix van IKEA

Geef een reactie

