UNBOXING: NEW CLUSE WATCH

Vandaag staat mijn Cluse horloge centraal, in een vorm van een unboxing.  Het leek mij leuk om er een soort van unboxing van de maken dit zie je in een fotoreportage. Benieuwd naar dit horloge je leest het artikel hier.

Al jaren draag ik mijn Daniel Wellington waar ik echt heel blij mee ben, maar ik zat al een tijdje te denk aan een nieuw horloge voor in de zomer.Ik had het geluk dat ik dit super mooie horloge gewonnen heb met een actie!  Ik denk dat de meesten het merk wel kennen je ziet het tegenwoordig veel voorbij komen op instagram CLUSE! mooie stijlvolle horloges en helemaal niet duur.

Het pakketje kwam binnen in een gewoon bruine doos en hierin zat dan deze witte luse doos. Tijd om het open te maken…

Zo’n grote doos mijn een klein mini pakketje, ik was best verbaast toen de postbode met een pakketje aankwam dat wel erg groot was.

wp-1463689262952

Het bekende hoesjes waar het Cluse horloge in zit zoo leuk!

wp-1463689278614

Het is allemaal heel goed verpakt, daarbij zit nog wat informatie.

IMG_8608 - kopie

Dit horloge is in de rosé kleur en heeft een licht grijs bandje, ideaal voor het seizoen van nu. Het was even wennen aan de rosé kleur, ik kies altijd voor zilver, maar nu ik het binnen kregen heb en de combinatie zie met het licht grijze suede bandje is het erg mooi voor dit seizoen.

Het model is vrij simpel en rustig waar ik persoonlijk van houd, zoals je zeggen less is more!
IMG_8602
Het leuke van deze horloge’s zijn  dat je heel simpel een ander bandje kunt kiezen, zo stijl je het perfect per seizoen of bij een bepaalde outfit.

Ik ben echt heel blij met dit horloge, wat vinden jullie?

x

8 gedachtes over “UNBOXING: NEW CLUSE WATCH

Geef een reactie

