SHOPLOG H&M,PRIMARK & ZARA

Vandaag heb ik een shoplog van verschillende winkels. Ik had eindelijk weer tijd om te gaan shoppen en kocht wat nieuwe zomer kleding.

IMG_8646

Bij de h&m bestelde ik een jeans genaamd: boyfriend Low Trashed Jeansen een licht blauwe kleur. Deze broek ik driekwart en heeft scheuren. Dit is de eerste keer dat ik zo’n soort broek koop, ik ben wel heel erg tevreden over het zit perfect en is wat stoerder dan een skinny jeans. Deze broek kocht ik voor 29,99 en die sokken komen ook bij h&m weg haha.

Bij de Zara kocht ik twee shirtjes met streepjes, ik vind dat nog steeds heel leuk. Het shirtje met zwart en witte strepen sluit aan en heeft drieskwarts mouwen dit kan zowel voor nu als het wat kouder word. Het andere shirtje heeft aan de zijkant een split wat het shirt erg leuk maakt het is ook oversized en zit heerlijk. Deze beide shirtjes kosten maar 9,99 per stuk.

IMG_8638

Dan kocht in nog een shirtje bij de Primark voor maar 5 euro met de tekst my ootd deze zit heel luchtig en vond ik wel grappig om ergens onder te dragen.

IMG_8639

x

Geef een reactie

