Studie:Wat gaat de tijd snel!

Wauw wat gaat het allemaal snel, het is binnenkort alweer vakantie nog ongeveer 4 weken studeren en dan zit mijn 2e jaar voeding en dietetiek er al weer op. Het is dus alweer 2 jaar geleden dat ik mijn diploma Interieurstylist behaalde, dat ik een andere richting koos. Nu al weer op de helft van deze studie. Het afgelopen jaar heb ik weer veel geleerd en ervaring heb gedaan.

Nu de laatste weken nog even doorkomen, vooral  erg druk met presentaties, projecten heel veel leerwerk al het leerstof van dit jaar herhalen en dan hopelijk het laatste tentamen van dit schooljaar. Dan kan ik uitkijken naar de vakantie!  wat ik sowieso wil gaan doen:

Op zoek gaan naar een eigen studio
Vakantiewerk
Het liefst een stedentrip naar..Barcelona of Stockholm
Naar het strand, festivals en nieuwe plaatsen bezoeken
Veel fotograferen waar ik dan veel meer tijd voor heb.
Nog meer gaan bloggen en er meer tijd voor over hebben.
Nieuwe receptjes uitproberen, koken en bakken
Misschien een vlog of video maken

x

Wat zijn jullie plannen voor deze zomer?

2 gedachtes over “Studie:Wat gaat de tijd snel!

Geef een reactie

