MONDAY MORNING COFFEE PLEASE

Yes coffee please! Herkenbaar? maandag het begin van een nieuwe week opstart problemen. In het thema koffie vandaag wat inspiratie om je koffie wat leuker te maken.
We can never get enough latte art #Coffee #MrCoffee:

Hoe maak je een vormpje op je koffie, je kunt vormpjes kopen maar het zelf maken ik ook wel eens leuk en heel gemakkelijk.

Je hebt alleen een papier en een schaar nodig.

Vouw het papier dubbel, en knip een figuur: ik koos voor ruitjes en een hartje.

Zet koffie en klop de melk op ik gebruikte voor deze koffie koude opklop melk, wat ook erg lekker is. Leg het papier er licht op of houd het er boven. Strooi de cacao poeder erover heen en je krijgt zo een leuk figuurtje op je koffie.


Een groter vormpje werkt beter dan deze die ik maakte, dus als je iets wilt proberen is het verstandig om te kiezen voor een makkelijke vorm.
Chalkboard Art Coffee Quote- Cute for a coffee bar!: but first coffee travel mug | gifts bridesmaids travel | http://emmalinebride.com/gifts/gifts-bridesmaids-travel:

Deze week kan het zijn dat artikelen op andere dagen worden geplaatste of een artikel minder. Op dit moment zit ik in de laatste weken voor de vakantie en deze zijn best druk. Ik heb 1 tentamen dat alle leerstof van blok 1 tot 4 moet herhalen en leren, en dat is zoveel. Dit tentamen wil ik heel graag in 1 keer halen zodat ik geen herkansing hoef te maken en eerder vakantie heb, dus zoals ik altijd zeg ik ga even voor strijden haha

Fijne dag!

Afbeeldingen van pinterest

2 gedachten over “MONDAY MORNING COFFEE PLEASE

Geef een reactie

