Nieuw logo? ontwerpen

Al een tijdje zit ik de denken aan een nieuw logo voor op mijn blog en onder artikelen. Het logo wat ik nu gebruik, ben ik niet heel tevreden over en was dan ook voor tijdelijk. Het is niet helemaal wat ik wil. Ik ben al druk aan het oriënteren naar iets wat bij mij past en bij deze blog.

Ik zit nu de denken aan iets subtielst met wel de parel in combinatie met een iets van voeding. De achtergrondkleur en de lettertype wil ik ook iets anders. Dit soorten dingen vindt ik ook erg leuk om mee bezig te zijn.

Ideeën  genoeg, alleen nog geen tijd voor gehad om een ontwerp te maken. Binnenkort ga ik er eens goed voor zitten en aan het ontwerpen. Daarnaast is het de laaste twee weken les en dan tentamen. Op dit moment ben ik nodig aan vakantie toe poeeehhh de laatste weken moet er altijd nog zoveel gebeuren… in de vakantie kan in eindelijk weer bezig met mijn hobby’s en hopelijk wordt het snel lekker weer;)

I like how they are all circle and create somewhat a pattern but also all look different and are printed in different colours and details.:

x
Fijne dag!

Geef een reactie

