Persoonlijk: Laatste week!

Het is wat rustige op mijn blog, het is de laatste les week en dan is mijn tentamen voor dit college jaar. Helaas is er nog veel te studeren, mijn tentamen bestaat namelijk uit alle vakken in 1 tentamen en dan alle leerstof van de blokken 1 t/m 4 en dat is druk. De laatste weken ben ik dan ook vooral aan het herhalen en samenvattingen maken. Ik heb ook weinig inspiratie om een blog ergens over te schrijven, dit komt vast weer als ik weer wat rust heb:)  Foto’s van eten kan ik niet laten..
image

Komkommerwater! zoals ik laats beschreef in dit artikel. Deze handig karaf kocht ik bij de blokker, het voordeel hiervan is dat je zuiver water krijgt en de komkommer wordt tegen gehouden.

 

image
Sporten! deze sokken van h&m zijn zo leuk!

 

image

Aardbeien!! ik ben er dol op, alleen wat blijkt nu het kan zijn dat als je veel ervan eet je een huidreactie ervan kun krijgen. Deze pech heb ik dus weer en ik moet ze dus later staan. Parfumallergie is best irritant vooral omdat een reactie van alles kan zijn.

x
Fijne dag!

3 gedachtes over “Persoonlijk: Laatste week!

Geef een reactie

