Liebster award!

Een aantal dagen geleden ben ik genomineerd door sobeautywomen voor de Liebser Award Bedankt daarvoor! De volgende vragen werden gesteld, ben ik benieuwd lees het hier verder.
LiebsterAward3

De regels

  • Bedank de blogger die jou heeft genomineerd
  • Nomineer een andere blogger
  • Breng de genomineerde(n) op de hoogte van hun nominatie
  • Maak een lijstje van vragen voor de genomineerde(n)
  1. Wat is jou motivatie om te bloggen?
    Ik ben begonnen met deze blog, om een nieuwe uitdaging. Daarnaast deel ik graag mijn interesse met anderen op het gebied van voeding en lifestyle.
  2. Welke blogger/blogster biedt jou inspiratie?
    Ik heb persoonlijk geen favoriete blogger, ik lees uitlopend van lifestyle tot beauty, voeding het is gewoon erg leuk om te lezen.
  3. YouTube of Netflix?
    Youtube,dat is vooral omdat ik geen netflix heb (ja ik weet het haha) Youtube gebruik ik meestal voor muziek en bepaalde vloggers kijken onder andere Vloggloss
  4. Welke beautytip wil jij graag met iedereen delen?
    Ik heb eerlijk gezegd geen tips, Doe vooral waar jij je prettige bij voelt en niet want andere verwachten met of zonder make-up het kan allemaal!
  5. Wat vind jij de allerfoutste fashion- of beautytrend?
    Sowieso uggs, wijde broeken
  6. Wat vind jij de allerleukste fasion- of beautytrend?
    Een zwarte broek, een mooie stijlvol horloge
  7. Wat is je favoriete recept?
    oeeeh moeilijk! ik heb echt zoveel recepten die ik lekker vindt, dan kies ik toch voor eigen gemaakte quiche.
  8. Wie is je grootste inspiratiebron in het leven? Vooral mijn hobby’s sporten, fotograferen en koken en bloggen daar krijg ik energie van.
  9. Welke uitvinding mis jij in het leven?
    Een apparaat dat je overal binnen een paar seconden heen kan brengen, zodat ik geen problemen meer heb met het openbaar vervoer en ideaal om de wereld over te reizen, haha
  10. (Ook wij nemen hem over): Heb je nog tips voor onze blog
    Jullie blog ziet erg overzichtelijk uit, je zou misschien nog menubalkjes kunnen toevoegen naast home en about, zodat je catgorieen kunt gaan ordenen verder erg mooi!.

Ik nomineer
1.https://secretnista.wordpress.com/
2.https://marissatells.wordpress.com/
3.https://lifewithnikblog.wordpress.com/

De volgende vragen zijn voor jullie 🙂
1. Hoe kwam je op het idee om te gaan bloggen?
2. Wat zijn jouw favoriete onderwerpen om over te bloggen?
3. Wat staat er op je bucket list?
4. Wat je je favoriete gerecht?
5. Welke onderwerpen vind je interessant om te lezen bij andere bloggers?
6. Wat is je favoriete gadget?
7. Favoriete vakantie bestemming?
8. Wat is je favoriete kleding/beauty merk?
9. Welke app moeten wij ook gebruiken?
10.Heb je nog tips voor mijn blog?

Fijne dag!

Geef een reactie

